Actieve onderwerpenActieve onderwerpen  Doorzoek dit ForumZoeken  HelpHelp
  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  InloggenGedragsregels
Condoleances Koninginnedag 2009
 E-Forum Gemeente Apeldoorn > Condoleances Koninginnedag 2009
Onderwerp Onderwerp: Condoleanceregister gemeente Beantwoord dit berichtPlaats een nieuw onderwerp
Schrijver
Bericht << Vorig onderwerp | Volgend onderwerp >>
webteam
Admin Group
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 18:56 | IP Genoteerd Quote webteam

De gemeente Apeldoorn opent hier het digitale condoleanceregister.

U kunt hier uw medeleven betuigen met de slachtoffers van het Koninginnedagdrama bij De Naald op 30 april.

Terug naar boven Bekijk webteam's Profiel Zoek naar andere berichten van webteam

J Willems
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 19:25 | IP Genoteerd Quote J Willems

Hier zijn eigenlijk geen woorden voor. Heel veel sterkte voor de nabestaanden, gewonden maar ook wie het heeft zien gebeuren. Wat een hele mooie feestdag had moeten worden is helaas triest afgelopen maar ook afgesloten. Wij leven in onze gedachten met jullie mee. Uit respect hebben ook wij de vlag half stok gehangen.

J Willems (Deventer)

Terug naar boven Bekijk J Willems's Profiel Zoek naar andere berichten van J Willems

F.M. van Rooijen
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 19:45 | IP Genoteerd Quote F.M. van Rooijen

Via deze weg wil ik de nabestaanden veel sterkte toewensen. Ook ik heb geen woorden voor de gebeurtenissen van afgelopen dag.

Frank van Rooijen (Vleuten)

Terug naar boven Bekijk F.M. van Rooijen's Profiel Zoek naar andere berichten van F.M. van Rooijen

Aukina Fenzl-Woldhuis
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 19:46 | IP Genoteerd Quote Aukina Fenzl-Woldhuis

We zullen voor de slachtoffers en hun familie bidden. En ook voor de hulpverleners die zo snel daar waren.

Wat vreselijk dat zo'n prachtige feestelijke dag zo moest eindigen

De Fenzl Familie

Auburn,NY, USA

Terug naar boven Bekijk Aukina Fenzl-Woldhuis's Profiel Zoek naar andere berichten van Aukina Fenzl-Woldhuis

Frederique Retsema
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 19:56 | IP Genoteerd Quote Frederique Retsema

Wat vreselijk! Veel sterkte gewenst voor de nabestaanden, de slachtoffers en de koninklijke familie. En veel sterkte en wijsheid gewenst aan iedereen die nu nog bezig is om de problemen die ontstaan zijn op te lossen.

Frederique Retsema (Amstelhoek)

Terug naar boven Bekijk Frederique Retsema's Profiel Zoek naar andere berichten van Frederique Retsema

Dusdanig
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 19:59 | IP Genoteerd Quote Dusdanig

Sprakeloos. Met geen woord is te beschrijven welk leed er vandaag is aangericht binnen onze samenleving in het algemeen en bij de slachtoffers in het bijzonder. Graag geef ik uiting aan mijn medeleven aan een ieder die nog harder geraakt is door het gebeurde dan ik.

Martin
Terug naar boven Bekijk Dusdanig's Profiel Zoek naar andere berichten van Dusdanig

keestaal
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 20:01 | IP Genoteerd Quote keestaal

Hierbij betuig ik mijn medeleven aan de nabestaanden van de slachtoffers en aan de koninkelijke familie met name wil ik mijn medeleven betuigen aan koningin Beatrix,  ik weet dat zij het nu extra zwaar heeft. En konigin Juliana, ik vond en vind haar moeder nog steeds een prachtmens. Veel sterkte.

Hoogachtend C.W.Taal

Terug naar boven Bekijk keestaal's Profiel Zoek naar andere berichten van keestaal

Familie van Dijk
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 20:10 | IP Genoteerd Quote Familie van Dijk

Hierbij willen we aan iedereen, de nabestaanden van de slachtoffers, maar ook iedereen die het hebben zien gebeuren, de hulpverleners en de leden van de koninklijke familie ons medeleven betuigen.

We vinden het verschrikkelijk dat dit gebeurd is en wensen iedereen heel veel sterkte.

Familie van Dijk, Dordrecht  

Terug naar boven Bekijk Familie van Dijk's Profiel Zoek naar andere berichten van Familie van Dijk

joyce
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 20:20 | IP Genoteerd Quote joyce

Sprakeloos,wat er vandaag gebeurt is is voor niemand te bevatten. Ik wil hierbij graag mijn medeleven betuigen aan de slachtoffers,nabestaande en alle mensen die het hebben zien gebeuren.

met heel veel liefs Joyce Werner

Terug naar boven Bekijk joyce's Profiel Zoek naar andere berichten van joyce

Aniroen
Geregistreerde gebruiker
Geplaatst op: 30 - April - 2009 om 20:22 | IP Genoteerd Quote Aniroen

Hierbij willen wij ons medeleven betuigen voor alle nabestaande,slachtoffers,ooggetuigen,Koninklijke familie en allen die net als ons zeer geschokt zijn door deze gebeurtenis op Koninginnedag.

Er zijn geen woorden voor,..

Anita en Jeroen(Gorinchem)

Terug naar boven Bekijk Aniroen's Profiel Zoek naar andere berichten van Aniroen

Pagina van 134 Volgende >>
  Beantwoord dit berichtPlaats een nieuw onderwerp
Printbare versie Printbare versie