Homepage Apeldoorn.
A A A
Zoekvenster
Zoeken

Apeldoorn is royaal, in oppervlakte en oorsprong.

In november heeft de gemeenteraad van Apeldoorn unaniem de visie op citymarketing ‘Apeldoorn buitengewoon’ aangenomen. En sinds 1 januari 2017 is de stichting Apeldoorn Marketing actief als dé citymarketingorganisatie voor de stad.

Mijn Apeldoorn

Apeldoorn Marketing richt zich op drie werkgebieden.

Citybranding

Strategische stadsmarketing, gericht op het versterken van het merk Apeldoorn voor bewoners, bezoekers en ondernemers; hiertoe behoort ook het aangaan en versterken van partnerschappen en het betrekken (inhoudelijk en financieel) van private en semiprivate partijen (ondernemers, onderwijs, kennisinstellingen).

Gastheerschap

Informatie aan (potentiële) bezoekers en bewoners van de stad verstrekken over toeristische en culturele activiteiten middels offline producten, online kanalen en relevante social media kanalen; daarnaast middels ondersteuning van Tourist Infopunten en de inzet van cityhosts.

Evenementen

Op basis van kader/visie van de gemeente vorm geven, regisseren en promoten van het evenementenbeleid (collectief) en adviseren, verbinden en promoten van evenementen (individueel).

Meer weten over Apeldoorn Marketing?

E-mail: info@apeldoornmarketing.nl
Twitter: twitter.com/apldrnmarketing
LinkedIn: nl.linkedin.com/company/apeldoorn-marketing

InApeldoorn
Website: www.inapeldoorn.nl/
Facebook: www.facebook.com/inapeldoorn
Instagram: www.instagram.com/inapeldoorn

UitinApeldoorn
Website: www.uitinapeldoorn.nl/
Facebook: www.facebook.com/uitinapeldoorn
Instagram: www.instagram.com/uitinapeldoorn_/



  • Logo Apeldoorn marketing
  • Prinsesjes op het bordes van Paleis het LooBekijk een grotere versie