Ga naar de homepage

Apeldoorn. Kindvriendelijk, stijlvol en in balans.

In november heeft de gemeenteraad van Apeldoorn unaniem de visie op citymarketing ‘Apeldoorn buitengewoon’ aangenomen. En sinds 1 januari 2017 is de stichting Apeldoorn Marketing actief als dé citymarketing organisatie voor de stad.

Mijn Apeldoorn

Op de website van Apeldoorn Marketing staat wat ze zichtbaar doen om het imago van Apeldoorn te versterken en zo bij te dragen aan de ambities van de stad om

  • Jonge gezinnen te verleiden in Apeldoorn te (blijven) wonen
  • Professionals naar bedrijven in onze stad te halen
  • Bezoekers van de Veluwe hun vrije tijd te laten besteden in Apeldoorn

De Gemeente Apeldoorn is als opdrachtgever nauw betrokken bij de citymarketing organisatie en nodigt Apeldoorners van harte uit om mee te doen aan projecten die goed zijn voor de inwoners, de werknemers, bedrijven en bezoekers van Apeldoorn. Relevant en spraakmakend.

Want Apeldoorn is een plaats die wel de voordelen, maar niet de nadelen van een grote stad heeft. We kunnen beweren én bewijzen dat we daarmee een bijzonder aantrekkelijke stad zijn voor (onder meer) gezinnen met jonge kinderen. Ze kunnen hier prettig wonen, interessant werk vinden en genieten van de attracties die we te bieden hebben.

Contact en social media



  • Logo Apeldoorn marketing
  • Prinsesjes op het bordes van Paleis het LooBekijk een grotere versie