Homepage Apeldoorn.
A A A
Zoekvenster
Zoeken

DigiD eHerkenning

MijnApeldoorn.nl is uw persoonlijke internetpagina (PIP) binnen de gemeentelijke website. Met deze functie biedt de gemeente u dienstverlening en informatie op maat.

Mijn Apeldoorn

Voor inwoners (DigiD)

Op uw PIP vindt u persoonlijke gegevens conform de Basisregistratie Personen (BRP). Met deze gegevens vullen we, zover mogelijk, automatisch digitale formulieren in. U vindt er ook de status van de producten die u (digitaal) heeft aangevraagd bij ons. Voor steeds meer producten en diensten bieden we u deze mogelijkheid. Bovendien hebben klanten van Stadsbank Apeldoorn via de PIP toegang tot Budgetbeheer Online. Om in te loggen op Mijn Apeldoorn.nl heeft u een DigiD-inlogcode nodig. Hiermee stellen wij uw identiteit vast. Deze code gebruikt u ook bij andere overheidsinstellingen.

Voor ondernemers (eigen bedrijfspagina en eHerkenning)

Om stappen te zetten in de digitale dienstverlening wil de gemeente Apeldoorn werken met eHerkenning. Alle informatie over eHerkenning vindt u op onze eHerkenning webpagina en de website www.eherkenning.nl

eIDAS

De gemeente Apeldoorn werkt op dit moment, samen met zijn ICT-leveranciers, aan het tot stand brengen van eIDAS-functionaliteit. Europese burgers, consumenten en vertegenwoordigers van bedrijven kunnen hiermee inloggen met hun eigen nationale inlogmiddel. We verwachten dat dit over enkele maanden mogelijk zal zijn. Voor de tussentijd kunt u voor eventuele vragen gebruik maken van het contactformulier.