Ga naar de homepage

Veelgestelde vragen

Mijn Apeldoorn

Hoe weet ik zeker dan mijn aanvraag bij jullie binnen is gekomen?

U krijgt vanuit het online systeem een automatische ontvangstbevestiging. Dat betekent dat wij uw aanvraag hebben ontvangen. In de bevestiging staat uw zaaknummer.

Kan ik ook nog via mail een aanvraag indienen?

Nee, dat kan niet meer met ingang van de aanvraag 2018 (op basis van de subsidieregeling 2018.)

Ik heb geen wachtwoord (meer)?

Een nieuw wachtwoord kan worden aangevraagd bij de helpdesk van de gemeente Apeldoorn. De helpdesk is te benaderen via fbteam@apeldoorn.nl. Uw nieuwe wachtwoord zal vervolgens per email aan u worden verstuurd. We streven ernaar dat binnen 2 werkdagen te doen.

Mijn organisatie is al geregistreerd, maar ik heb nog geen inlogcodes

De beheerder binnen uw organisatie kan u toevoegen als contactpersoon in het digitale loket. U ontvangt dan eigen inlogcodes. Onduidelijk wie de beheerder is? Neem dan contact op met de gemeente via 14 055, of via het contactformulier.

Mijn bijlage is groter dan 15 Mb? Hoe lever ik die aan?

Knip uw document in meerdere delen van elk minder van 5Mb en voeg alle (deel)documenten bij uw aanvraag.

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb?

U kunt contact opnemen met de gemeente via 14 055 of via het contactformulier.

Ik kan het nieuwe formulier niet vinden op MijnApeldoorn.nl

Vanuit MijnApeldoorn kunt u alleen formulieren openen die u al hebt ingevuld en verstuurd. Het nieuwe/lege formulier vindt u dus enkel in deze rubriek op de website.

Het formulier werkt niet (goed)

Als u gebruik maakt van de browser internet Explorer (IE) werkt het formulier zeker. Mogelijk maakt u gebruik van een andere browser? Download Internet Exporer en probeer het via die weg.