Ga naar de homepage
A A A
Zoekvenster
Zoeken

Veelgestelde vragen

Mijn Apeldoorn

Hoe weet ik zeker dan mijn aanvraag bij jullie binnen is gekomen?

U krijgt per e-mail een automatische ontvangstbevestiging. Dat betekent dat wij uw aanvraag hebben ontvangen. In de bevestiging staat uw zaaknummer.

Kan ik ook nog via e-mail een aanvraag indienen?

Vanaf 2018 maken we gebruik van online aanvraagformulieren. Mocht u er via deze weg niet uitkomen, neemt u dan contact op met het subsidiebureau per e-mail via subsidiebureau@apeldoorn.nl of telefonisch via 14 055.

Mijn organisatie is al geregistreerd, maar ik heb nog geen inlogcodes.

De beheerder binnen uw organisatie kan u toevoegen als contactpersoon in het digitale loket. U ontvangt dan eigen inlogcodes. Onduidelijk wie de beheerder is? Neem dan contact op met het technisch team van de gemeente Apeldoorn per e-mail via fbteam@apeldoorn.nl. Telefonisch kunt u dit team bereiken via 14 055.

Ik heb geen wachtwoord (meer)

Een nieuw wachtwoord kan worden aangevraagd bij de helpdesk van de gemeente Apeldoorn. De helpdesk is te benaderen via fbteam@apeldoorn.nl. Uw nieuwe wachtwoord zal vervolgens per e-mail aan u worden verstuurd. We streven ernaar dat binnen 2 werkdagen te doen.

Wat moet ik doen als mijn eHerkenning niet werkt?

Neem contact op met de leverancier van uw eHerkenning. Meer informatie over hierover vindt u op www.eherkenning.nl.

Ik heb een (andere) technische vraag.

Het technisch team van de gemeente Apeldoorn helpt u bij een technische vraag bij het indienen van de online aanvraag. U stuurt daarvoor een e-mail naar fbteam@apeldoorn.nl of belt met 14 055.

Mijn organisatie is al geregistreerd, maar ik heb nog geen inlogcodes

De beheerder binnen uw organisatie kan u toevoegen als contactpersoon in het digitale loket. U ontvangt dan eigen inlogcodes. Onduidelijk wie de beheerder is? Neem dan contact op met de gemeente via 14 055, of via het contactformulier.

Ik kan mijn bijlage niet uploaden

Het technisch team van de gemeente Apeldoorn helpt u bij het uploaden van het aanvraagformulier. U stuurt daarvoor een e-mail naar fbteam@apeldoorn.nl of belt met 14 055.

Mijn bijlage is groter dan 15 Mb? Hoe lever ik die aan?

Knip uw document in meerdere delen van elk minder dan 15Mb en voeg alle (deel)documenten bij uw aanvraag. U kunt ook contact opnemen met het subsidiebureau per e-mail via subsidiebureau@apeldoorn.nl of telefonisch via 14 055. Zij helpen u verder.

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb?

Voor antwoord op uw inhoudelijke vraag over de subsidie verwijzen wij u naar onze website met informatie over subsidies. Staat het antwoord er niet bij, dan kunt u contact opnemen met het subsidiebureau per e-mail via subsidiebureau@apeldoorn.nl of telefonisch via 14 055.

Ik kan het nieuwe formulier niet vinden op MijnApeldoorn.nl

Een nieuw formulier vindt u op de webpagina die gaat over de bepaalde subsidieregeling. Eerder ingediende formulieren en nog niet afgeronde aanvragen kunt u -na inloggen- terugvinden op de Eigen bedrijfspagina. Deze staan vermeld onder het kopje “Uw zaken”.

Het formulier werkt niet (goed)

Als u gebruik maakt van de browser internet Explorer (IE) werkt het formulier zeker. Mogelijk maakt u gebruik van een andere browser? Download Internet Explorer en probeer het via die weg.