Homepage Apeldoorn.
A A A
Zoekvenster
Zoeken

Aangepaste dienstverlening door coronavirus

15-12-2020

Vanwege de aangescherpte coronamaatregelen hebben we onze fysieke dienstverlening aangepast. Onze telefonische en online dienstverlening gaat gewoon door.

Mijn Apeldoorn

Als gemeente Apeldoorn helpen we u in deze periode bij voorkeur online en telefonisch. Als het noodzakelijk is, helpen we ook fysiek met een aangepaste dienstverlening.

Heeft u al een fysieke afspraak?

Heeft u een fysieke afspraak bij Burgerzaken staan (zoals paspoort, rijbewijs of verhuizing) en kunt u deze uitstellen? Dan vragen wij u om de afspraak te annuleren met de link in uw afspraakbevestiging.

Nieuwe vragen?

Heeft u in de komende periode de gemeente nodig? Kijk dan op www.apeldoorn.nl voor de digitale mogelijkheden. Veel producten en diensten kunt u online aanvragen, zoals u gewend bent. Ook kunt u bellen met 14 055. Samen kijken we dan hoe wij u het beste kunnen helpen.