Homepage Apeldoorn.
A A A
Zoekvenster
Zoeken

Aangepaste dienstverlening door lockdown

20-12-2021

Vanwege de lockdown om de snelle verspreiding van de omikronvariant te vertragen, hebben we onze dienstverlening aangepast. Als gemeente Apeldoorn helpen we u online, telefonisch en waar noodzakelijk fysiek in het stadhuis.

Mijn Apeldoorn

Bestaande afspraak?

Heeft u al een afspraak staan in het stadhuis? Als u geen bericht krijgt, dan gaat deze afspraak gewoon door. U hoort van ons als uw afspraak wordt gewijzigd, bijvoorbeeld in een telefonische afspraak. 

Kunt u uw afspraak uitstellen? Dan vragen wij u dit te doen. Denkt u er dan aan uw bestaande afspraak te annuleren. Wanneer de richtlijnen rondom de coronamaatregelen worden versoepeld, kunt u via onze website www.apeldoorn.nl een nieuwe afspraak maken.

Nieuwe vraag?

Heeft u in de komende periode de gemeente nodig? Kijk dan op onze website bij onze producten en diensten voor de mogelijkheden. Veel producten en diensten kunt u online aanvragen, zoals u gewend bent.

Hulp nodig?

Komt u er niet uit? Dan kunt u bellen naar 14 055. Samen kijken we dan hoe wij u het beste kunnen helpen.