Homepage Apeldoorn.
A A A
Zoekvenster
Zoeken

Corona-noodsteun - digitalisering van uw onderneming

De coronacrisis zorgt voor een versnelde digitalisering op verschillende vlakken. Ineens wordt veel meer verwacht van de online prestaties van ondernemers. Denk bijvoorbeeld aan digitaal werken op afstand, het bereiken van klanten via online kanalen, online shoppen of reserveringssystemen. Bent u door de coronacrisis zwaar getroffen en bent u niet of nauwelijks in staat om het digitaliseren van uw onderneming te financieren? Dan kunt u gebruik maken van de ondersteuningsmaatregel ‘digitalisering van uw onderneming’.

Mijn Apeldoorn

LET OP: De aanvraagperiode voor het corona-noodsteun pakket is gesloten.

Het doel van de regeling is om ondernemers, juist nu, te ondersteunen om te investeren in digitalisering.

De maximale subsidie voor deze regeling is €2.000,- . U kunt daarmee de volgende activiteiten uitvoeren:

  • Advies voor een digitaliseringsstrategie en sociale media campagnes (maximale waarde van €500,-).
  • Een website en/of webshop opzetten of verbeteren met als doel het vergroten van de omzet.
  • Verbetering van online vindbaarheid (maximale waarde van €500,-).
  • De aanschaf van een online boekings- of reserveringssysteem.
  • Koppeling webshop aan voorraadadministratie/management.
  • Online leveren van diensten.
  • Virtual reality toepassing voor het tonen van producten of diensten.
  • Installatie chatbot voor de klantenservice.
  • Inzet artificial intelligence voor het beter bedienen van klanten.
  • Ontwikkeling van een app.

Voor wie?
Ondernemers, gevestigd in gemeente Apeldoorn, met maximaal 50 fte in dienst.

Voorwaarden

Planning en proces

Aanvragen

Bijlagen

Subsidieplafond

Handige links





Dit product vraag je aan met DigiD

Dit product vraag je aan met Eherkenning