Veranderingen in leerlingenvervoer doorgeven

U heeft leerlingenvervoer voor uw kind gekregen. Soms verandert er iets in uw situatie of in de situatie van uw kind. Dan is het belangrijk om de veranderingen door te geven.

Welke veranderingen zijn belangrijk om direct door te geven aan de gemeente?

  • Verhuizing: dit kan gevolgen hebben voor uw recht op leerlingenvervoer. Want waarschijnlijk verandert de afstand tussen uw woning en de school door uw verhuizing.
  • School: als uw kind stopt met school of naar een andere school gaat. Of als uw kind langer dan 2 weken niet naar school gaat buiten de vakanties om. 
  • Vergoeding: als u een vergoeding krijgt voor het vervoer vanuit een andere regel of wet.

Is uw kind ziek? Dan geeft u dat door aan de vervoerder.

Hoe geeft u de veranderingen door?

Er zijn 4 manieren om veranderingen aan ons door te geven:

  • Geef direct online de verandering door (met uw DigiD).
  • Stuur een e-mail naar: leerlingenvervoer@apeldoorn.nl  
  • Bel via telefoonnummer 14 055. 
  • Stuur een brief naar Postbus 9033, 7300 ES  Apeldoorn.

Heeft u een klacht over het leerlingenvervoer?

Dit kunt u doorgeven bij uw vervoerder.

  • Vervoerder Willemsen – de Koning Groep
    Bij voorkeur via de app of het vervoersportaal. Het kan ook per mail: klantenservice@wdkgroep.nl
  • Vervoerder Taxicentrale Witteveen
    Bij voorkeur via het klachtenformulier op het persoonlijke account. Het kan ook telefonisch of per mail: 0514-533020 of apeldoorn@taxiwitteveen.nl
  • Vervoerder Taxicentrale Raalte
    Bij voorkeur via het online portaal. Het kan ook telefonisch of per mail: 0570-663866 of groepsvervoer@tcr.nl

 

Online aanvragen of wijzigen