Uittreksel uit de BasisRegistratie Personen voor advocaat of andere bevoegde instantie

Bent u een advocaat of een andere bevoegde instantie? U kunt hier een uittreksel uit de Basisregistratie Personen (BRP) aanvragen indien u deze nodig heeft voor uw werkzaamheden. Wij kunnen uw aanvraag alleen behandelen als de persoon ingeschreven staat bij de gemeente Apeldoorn.

 
Duur Online 3 werkdagen; schriftelijk 3 weken
Kosten
  • € 10,40 online
  • € 17,00 aan de balie
  • € 18,80 schriftelijk
Lees meer

U kunt een uittreksel van een persoon die staat ingeschreven in de gemeente Apeldoorn op verschillende manieren aanvragen:

Online

Bij een online aanvraag betaalt u direct via internet en krijgt u het uittreksel binnen 3 werkdagen per post toegestuurd.

Schriftelijk

Stuur de aanvraag op origineel briefpapier van uw kantoor naar Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn. In de brief moet u de reden van de aanvraag (bijvoorbeeld een gerechtelijke procedure) omschrijven waarvoor de gegevens nodig zijn. Ook eventuele toevoegingen moet u meesturen. 

Bij een schriftelijk aanvraag krijgt u het uittreksel binnen 3 weken (na de ontvangst van uw aanvraag) per post toegestuurd en ontvangt u een factuur.

  • Het online aanvragen van een uittreksel kost € 10,40.
  • Het aanvragen van een uittreksel aan de balie kost € 17,00.
  • Het schriftelijk aanvragen van een uittreksel kost € 18,80.

Aan een aanvraag van een uittreksel zijn kosten verbonden. Ook als wij besluiten het uittreksel niet aan u te verstrekken bij vermoeden van oneigenlijk gebruik of bij een onjuiste aanvraag, bijvoorbeeld van een persoon die niet in de gemeente Apeldoorn ingeschreven staat.

Uw Reactie
Uw Reactie