Online aanvragen of wijzigen
Welke veranderingen zijn belangrijk om direct door te geven aan de gemeente?</
- Verhuizing: dit kan gevolgen hebben voor uw recht op leerlingenvervoer. Want waarschijnlijk verandert de afstand tussen uw woning en de school door uw verhuizing.
- School: als uw kind stopt met school of naar een andere school gaat. Of als uw kind langer dan 2 weken niet naar school gaat buiten de vakanties om.
- Vergoeding: als u een vergoeding krijgt voor het vervoer vanuit een andere regel of wet.
Is uw kind ziek? Dan geeft u dat door aan de vervoerder.
Hoe geeft u de veranderingen door?
Er zijn 4 manieren om veranderingen aan ons door te geven:
- Geef direct online de verandering door (met uw DigiD).
- Stuur een e-mail naar: leerlingenvervoer@apeldoorn.nl
- Bel via telefoonnummer 14 055.
- Stuur een brief naar Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn.
Heeft u een klacht over het leerlingenvervoer?
Dit kunt u doorgeven bij uw vervoerder.
- Vervoerder Willemsen – de Koning Groep
Bij voorkeur via de app of het vervoersportaal. Het kan ook per mail: klantenservice@wdkgroep.nl
- Vervoerder Taxicentrale Witteveen
Bij voorkeur via het klachtenformulier op het persoonlijke account. Het kan ook telefonisch of per mail: 0514-533020 of apeldoorn@taxiwitteveen.nl
- Vervoerder Taxicentrale Raalte
Bij voorkeur via het online portaal. Het kan ook telefonisch of per mail: 0570-663866 of groepsvervoer@tcr.nl