Contact met de gemeente

Contact met de gemeente

Bericht

Contactformulier

Ik wil een melding maken

Bellen

14 055
Vanuit het buitenland +31 55 580 15 55
maandag - vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur

Bezoeken Marktplein 1, Apeldoorn
Bezoek op afspraak

Maandag t/m woensdag 08.30 – 17.00 uur
Donderdag 08.30 – 19.30 uur
Vrijdag 08.30 – 17.00 uur

Post Gemeente Apeldoorn
Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn

Lees meer

Foto: Peter Lous

U kunt ons makkelijk bereiken

Hoe wilt u contact met de gemeente? Kies de manier die het beste bij u past. Wat u ook kiest, we helpen u altijd zo goed en zo snel als mogelijk is.

U kunt gemeente Apeldoorn een bericht sturen via het contactformulier.
We zijn ook bereikbaar op X: @gem_apeldoorn en op Facebook: gemeente Apeldoorn

Stuur een bericht

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Bel ons via het vijfcijferige nummer 14 055 (hier hoeft geen netnummer voor).
Bellen vanuit het buitenland (Calling from abroad) +31 55 580 15 55

Bel 14 055

14 055-Doorkiesnummers 

Kiest u voor optie 1 of 3? Dan verbinden wij u door met Samen055. U mag ook rechtstreeks met Samen055 bellen voor al uw vragen over rondkomen, werk, opvoeden, ontmoeten of andere uitdagingen in het dagelijks leven. Dit kan via 055 580 1140.

 
Afdeling Keuze
Werk, inkomen, schulden en minimabeleid 1
Burgerzaken (reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, persoonsgegevens) 2
WMO (huishoudelijke hulp, begeleiding, vervoer) 3
Meldingen openbare ruimte (lantaarnpalen, stoeptegels, afval) 4
Bouwen, verbouwen of boom kappen 5
Overige vragen 6

Contact bij storingen buiten openingstijden

Bij noodgevallen en storingen die snel moeten worden opgelost zoals een gat in de weg, een overstroming, drukriolering of een grote storing in de openbare verlichting.

  1. Bel 14 055 en kies 1;
  2. Toets uw telefoonnummer in;
  3. U wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld.

U kunt voor de meeste producten en diensten alleen op afspraak langskomen.

Marktplein 1
Apeldoorn 

Openingstijden*

 
Maandag tot en met woensdag  08.30 - 17.00 uur
Donderdag   08.30 - 19.30 uur
Vrijdag    08.30 - 17.00 uur

Aangepaste openingstijden rond de feestdagen:

In 2024 zijn we gesloten op:

  • Nieuwjaarsdag: maandag 1 januari 
  • Tweede paasdag: maandag 1 april 
  • Hemelvaartsdag: donderdag 9 mei 
  • Tweede pinksterdag: maandag 20 mei 
  • Eerste kerstdag: woensdag 25 december 
  • Tweede kerstdag: donderdag 26 december 

Post en pakketten

Gemeente Apeldoorn
Postbus 9033
7300 ES Apeldoorn 

Afgifte van post en formulieren

Post en formulieren kunt in één van de brievenbussen van het stadhuis doen. U vindt de brievenbussen naast de ingangen aan het Marktplein en de Deventerstraat.

Meldingen, klachten en bezwaren kunt u online melden. Kies daarvoor de passende melding, klacht of bezwaar.

Ga naar meldingen, klachten en bezwaren

Heeft u hulp nodig bij het (online) regelen? Hieronder leest u waar u terecht kunt in de gemeente Apeldoorn.

  • Bel 14 055
    Voor vragen, het maken van een afspraak, meer informatie of hulp kunt u altijd bellen naar de gemeente. Bel ons via het vijfcijferige nummer 14 055 (hier hoeft geen netnummer voor).
  • Stuur een bericht
    U kunt gemeente Apeldoorn een bericht sturen via het contactformulier.
  • Informatiepunt Digitale Overheid (CODA) 
    Vragen over (hulp bij) online contact met de overheid? Kom langs bij CODA en een aantal andere locaties in de gemeente Apeldoorn. Een afspraak maken is niet nodig; de toegang is gratis.
  • Sociaal Raadslieden
    Bij de sociaal raadslieden van Stimenz kunt u terecht met vragen over onder andere; belastingaanslagen, toeslagen, uitkeringen, subsidies, regelingen. De raadslieden van Stimenz zijn dagelijks bereikbaar van 09.00 – 12.30 uur op 055 – 52 70 580. Kijk voor meer informatie op de website van Stimenz.

Meer weten

Heeft u vragen over dit onderwerp? Neem contact met ons op via het contactformulier.

Naar het contactformulier

Uw Reactie
Uw Reactie