Ga naar de homepage
A A A
Zoekvenster
Zoeken

Hoofdstuk 13

Verlichting

Lantaarnpaal kapot

Wilt u een defecte lantaarnpaal melden, dan kunt u dat doorgeven op de storingenkaart hieronder. Wij proberen de storing binnen 7 werkdagen op te lossen.

Als de lantaarnpaal beschadigd of aangereden is, dan kan het enige tijd duren voordat de schade hersteld is. Ook kabelstoringen, waarbij meerdere lichtmasten niet branden, worden binnen enkele weken hersteld. Dit gebeurt door netbeheerder Liander. 

Aan een schadesticker op de paal kunt u zien of de schade al bekend is bij ons.

Gevaar of spoed

Beschadigingen aan een lantaarnpaal kunnen ook gevaarlijk zijn. Voorbeelden hiervan zijn:

  • De lantaarnpaal is aangereden of vernield
  • De lichtkap hangt los
  • Het mastdeurtje is weg of staat open
  • De lantaarnpaal staat op omvallen

In deze gevallen vragen wij u direct te bellen met ons telefoonnummer via 14 055. Spoedgevallen lossen we zo snel mogelijk op. 

Andere melding over verlichting

Als u van mening bent dat er op een plek een nieuwe lantaarnpaal bij moet komen, dat een lantaarn juist verplaatst moet worden of ondervindt u lichthinder van een lantaarnpaal, dan kunt u dit ook melden via overige meldingen over verlichting. Wij beoordelen of uw aanvraag mogelijk is. (Let op, deze link niet gebruiken voor spoedmeldingen)