Briefadres

Als u geen vaste woonplek hebt of als u in een instelling woont kunt u een briefadres aanvragen. Dit is het woonadres van een familielid, vriend of kennis met wie u afspreekt dat diegene uw post ontvangt. Deze persoon zorgt ervoor dat u uw post persoonlijk krijgt. U vraagt het briefadres aan in de gemeente waar de briefadresgever staat ingeschreven.

 
Kosten Gratis
Lees meer

U kunt een correspondentieadres aanvragen als u geen woonadres heeft. De gemeente beoordeelt of u een briefadres krijgt.

U kunt een briefadres op twee manieren aanvragen:

Schriftelijk

Vul het aanvraagformulier briefadres (pdf, 177 kB) in. Dat doet u in de gemeente waar de persoon met het briefadres woont. Het ingevulde formulier mailt u samen met een kopie van uw identiteitsbewijs naar briefadres@apeldoorn.nl. Of u stuurt het op naar:

Gemeente Apeldoorn
t.a.v. Team Burgerzaken
Postbus 9033
7300 ES Apeldoorn

Let op: Staat u op dit moment niet ingeschreven in een Nederlandse gemeente (met een woon- of briefadres)? Dan komt u nadat uw inschrijving met een briefadres is goedgekeurd zelf naar de balie voor de (her)inschrijving.

Balie

Maak online een afspraak om een briefadres aan te vragen

Neem mee naar de afspraak:

Uw Reactie
Uw Reactie