U kunt ons makkelijk bereiken
Hoe wilt u contact met de gemeente? Kies de manier die het beste bij u past. Wat u ook kiest, we helpen u altijd zo goed en zo snel als mogelijk is.
Hoe wilt u contact met de gemeente? Kies de manier die het beste bij u past. Wat u ook kiest, we helpen u altijd zo goed en zo snel als mogelijk is.
U kunt gemeente Apeldoorn een bericht sturen via het contactformulier.
We zijn ook bereikbaar op X: @gem_apeldoorn en op Facebook: gemeente Apeldoorn
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
Bel ons via het vijfcijferige nummer 14 055 (hier hoeft geen netnummer voor).
Bellen vanuit het buitenland (Calling from abroad) +31 55 580 15 55
Afdeling | Keuze |
---|---|
Werk, inkomen, schulden en minimabeleid | 1 |
Burgerzaken (reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, persoonsgegevens) | 2 |
WMO (huishoudelijke hulp, begeleiding, vervoer) | 3 |
Meldingen openbare ruimte (lantaarnpalen, stoeptegels, afval) | 4 |
Bouwen en verbouwen | 5 |
Overige vragen | 6 |
Bij noodgevallen en storingen die snel moeten worden opgelost zoals een gat in de weg, een overstroming, drukriolering of een grote storing in de openbare verlichting.
U kunt voor de meeste producten en diensten alleen op afspraak langskomen.
Marktplein 1
Apeldoorn
Openingstijden*
Maandag tot en met woensdag | 08.30 - 17.00 uur |
Donderdag | 08.30 - 19.30 uur |
Vrijdag | 08.30 - 12.30 uur |
In 2023 zijn we gesloten op:
Gemeente Apeldoorn
Postbus 9033
7300 ES Apeldoorn
Post en formulieren kunt in één van de brievenbussen van het stadhuis doen. U vindt de brievenbussen naast de ingangen aan het Marktplein en de Deventerstraat.
Meldingen, klachten en bezwaren kunt u online melden. Kies daarvoor de passende melding, klacht of bezwaar.
Heeft u vragen over dit onderwerp? Neem contact met ons op via het contactformulier.