Machtiging telefonisch informatie verstrekken

Soms lukt het u zelf niet om informatie op te vragen over werk, inkomen, schulden of het minimabeleid. In dat geval kunt u iemand machtigen om dat voor u te doen.

Lees meer

Met dit formulier kunt u iemand machtigen (familielid/ kennis) om telefonisch uw zaken met betrekking tot werk, inkomen, schulden en het minimabeleid bij gemeente Apeldoorn te bespreken. Ook kunt u via dit formulier een gegeven machtiging intrekken.

De machtiging is 1 jaar geldig. Uiteraard kunt u de machtiging op elk moment intrekken. Vul het formulier alstublieft volledig in.  

Heeft u geen DigiD Dan kunt u het machtigingsformulier hieronder downloaden en dit, op afspraak, persoonlijk inleveren in het Stadhuis.
Let op! Voor het inleveren van de machtiging moet u telefonisch een afspraak maken. Dit kunt u doen door te bellen naar 055 - 580 11 40 (maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00). 

Uw Reactie
Uw Reactie